Εκλογή Κωνσταντίνου Καραγιάννη στο νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων.

 

Θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους συναδέλφους Συγκοινωνιολόγους από όλη την Επικράτεια, οι οποίοι με την ψήφο τους, μου έδωσαν τη δυνατότητα να συμμετέχω στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, για την περίοδο 2024-2026. 

Τα θερμά μου συγχαρητήρια εκφράζω στους εκλεκτούς συναδέλφους που πλαισιώνουν το νέο Δ.Σ., το οποίο απαρτίζεται πλέον από τους κ.κ. Αθ. Τσιάνο, Π. Ευγενικό, Κ. Κουρέτα, Αν. Δραγομάνοβιτς, Κ. Δερπάνη, Κ. Καραγιάννη & Ελ. Σδουκόπουλο. Με όλα τα Μέλη του νέου Δ.Σ. αναμένεται να έχουμε αγαστή συνεργασία, προσβλέποντας σε μία εποικοδομητική θητεία.

Ένα ακόμη μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ, απευθύνω στους συναδέλφους που με ανέδειξαν πρώτο σε σταυρούς προτίμησης στο εκλογικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, στο οποίο ψήφισαν Συγκοινωνιολόγοι που δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο στην κεντρική και βόρεια Ελλάδα, την Μακεδονία, την Ήπειρο, τη Θράκη και τη Θεσσαλία. 

 

Και τέλος, ένα ιδιαίτερο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ, εκφράζω στους Επιστημονικούς Μέντορές μου, τον Καθηγητή Σιδηροδρομικής κ. Χρήστο Πυργίδη, με τον οποίο εκπόνησα τη Διπλωματική μου εργασία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και τον Καθηγητή Οδοποιίας κ. Νικόλαο Ηλίου, με τον οποίο ολοκλήρωσα την Διδακτορική μου Διατριβή. Πρόκειται για δύο... "Τιτάνες" επιστημονικής Γνώσης! Αλήθεια, πόσο συγκινητική στιγμή, στο περιθώριο των εκλογών, να βρεθώ ξανά ανάμεσά τους...